Acum ceva timp mi s-a lipit de mână într-o librarie o anume carte. Se numește Mari succese ale unor branduri renumite și descrie (pe scurt, desigur) poveștile câtorva branduri de renume. Am citit-o din scoarță în scoarță în câteva ore, dar e nevoie sa te întorci și să reiei lectura în cazurile care ți-au plăcut mult. De exemplu, Rolex:
Firma a fost înregistrată sub acest nume în 1908 la Londra. Hans Wilsdorf a reușit să păstreze un deceniu marca Rolex în Marea Britanie. Abia după război, taxele mari ale componentelor de import îl fac pe fondator să ia hotărârea de a-și muta afacerea în Elveția. Deși a trăit acolo 40 de ani Wilsdorf nu a devenit niciodată cetățean elvețian.
Și povestea continuă…ajungând până în zilele noastre când oamenii nu mai poartă un ceas Rolex pentru precizia lui, ci pentru a demonstra cine sunt ei înșiși și ce fel de cont dețin în bancă, chiar dacă Hans Wilsdorf a marșat încă de la început pe faptul că precizia este bunul de mare preț al brandului său și a făcut reclamă în acest sens de fiecare dată când s-a invit ocazia.
Mie îmi place la Rolex faptul că deși pe dinăuntru piesele nu mai sunt aceleași ca altă dată, la exterior designul ceasurilor nu diferă foarte mult. Dacă as avea vreodată bani de-un Rolex (sau dacă mi l-ar face cineva cadou 😀 ) aș opta fără să mă gândesc prea mult pentru modelul din fotografie, chit că nu se găsește și-i foarte scump probabil.
Am ales să scriu despre Rolex deoarece zilele astea se vorbește despre vedete de pe la noi și mari producatori care le ofera pentru publicitate produsele gratuit pentru o vreme sau pentru totdeauna. Pe vremuri (1926), firma Rolex i-a oferit lui Mercedes Gleitze, prima femeie care se hotărâse să traverseze Canalul Mânecii, un ceas Rolex Oyster, pentru ca aceasta să poată cronometra exact durata călătoriei ei curajoase, făcând în același timp publicitate brandului.
Dacă serioasa firmă BMW îi dă Bipițiancăi Panarăgușanu (dacă nu înțelegi cum o cheamă, n-ai pierdut nimic) un X6 să se plimbe și implicit, fotografieze cu el, sunt curioasă ce vrea să demonstreze?
Revenind, sunt multe chestii interesante în carte, nu știu dacă merită cumpărată, poveștile brandurilor le găsiți mai pe larg pe internet, dar eu am citit-o cu plăcere.
Deranjez in legatura cu un parteneriat cu siteul :
http://www.axyy-filme.com [ 7000 vizite ] – Pr 3
http://www.onlinemoca.com [ 2000 vizite ] – Pr 3
http://www.jocurie.com [ 1000 vizite ]
http://www.subfilme.ro
Daca esti interesat pot fi gasit la adresa de email .
@Axyy- da, deranjezi. 🙁
cand vezi cate unu d-asta ca vine cu balarii la un post despre ceasuri si nu orice ceas …
revenind la topic, tara noastra e atipica, daca n-ai bmw nu esti pitzi. stiu un nene cu bani de ce masina vrea el, dar merge cu un opel.
@coana zoitzica- din pacate pentru ei baietii de la BMW nu-l stiu pe nenea ala. 🙂
din pacate pentru baietii de la bmw, nu or sa vada banii lui niciodata, dar or sa dea masini gratis la toate tutele 😀