Oare de ce companiile (nu neaparat cele de telefonie mobila despre care e vorba azi) nu-şi apreciază clienţii până în momentul în care aceştia sunt, în 90% din cazuri, pierduţi.
Soţul meu are un abonament la Vodafone de prin 2004. La început era foarte avantajos, vorbea de rupea şi plătea în jur de 50-60 lei/luna. În ultimul timp însă, facturile nu vin mai jos de 200 lei şi nu vorbeşte în niciun caz de 4 ori mai mult ca înainte.
A incercat de vreo trei ori să discute cu Vodafone şi să încerce să-şi schimbe abonamentul cu unul mai avantajos dar i s-a răspuns de fiecare dată că ăsta e abonamentul pe care el şi l-a ales şi că nu poate decât să-şi mai ia un alt abonament şi să le folosească concomitent, dar asta ar fi însemnat nu mai ştiu ce bălării, că până la urmă n-a făcut nimic şi a mers în continuare cu facturi gigant (pentru noi) . 😀
Numai că între timp s-a inventat portabilitatea. Adică chestia aia prin care îţi poţi păstra numarul chiar dacă te muţi cu abonamentul în altă reţea. Şi s-a dus la Cosmote. Şi-a facut cerere de portare şi cică în 8 zile se rezolvă. Au trecut doua zile de atunci şi ieri l-au sunat de la Vodafone. Cu o oferta noua, extraordinară dupa părerea lor, numai să nu se mute.
Acum daca tot s-a ajuns în stadiul asta, nu era normal ca Vodafone, care ştia exact cât şi unde vorbeşte el într-o lună, să-i facă o ofertă care să se muleze perfect pe nevoile lui şi să bată cumva şi ce i-ar fi putut oferi Cosmote? Eu zic că da. Ei au zis că nu. I-au făcut doua propuneri de abonament mai avantajoase, evident, faţă de ce are el acum, desigur cu conditia de a-şi prelungi abonamentul cu minim 1 an), şi totusi departe-departe de oferta Cosmote.
Ideea este că dacă Vodafone i-ar fi făcut oferta asta atunci când el a sunat la ei iniţial, probabil Sorin ar fi acceptat-o cu bucurie, fara să mai studieze vreo ofertă a concurenţei, dar acum ce credeţi că a făcut?
Da.
No, ma bucur in sfirsit ca ti ai schimbat cel putin bannerul cu tipa aia de n-avea manichiura la zi…:-) am vrut de multe ori sa ti zic dar na, mi a fost rusine putin…
Ma mir de vodafone ca au procedat asa, eu mi am negociat de 2 ori abonamentul pe firma in utlimii 2 ani si totul a fost snur.
Mi a placut si postarea ta cu salariile reduse fara un fundament anume, dar n ma mai apucat sa ti spun ca mi a placut.
@Calin- Poate ca vodafone se poarta mai responsabil cu clintii persoane juridice, macar atat. 🙂
Ar trebui sa va mutati abonamentele pe firma, se pot deduce…
Surprize kinder-nu vrea domnu’ deocamdata. Nu stiu de ce. 🙁
[…] This post was mentioned on Twitter by Nina Costea, Nina Costea. Nina Costea said: Vodafone isi apreciaza clientii doar cand primesc cereri de portare trimise de Cosmote http://bit.ly/9OgAUX […]
Sa stii ca orange exact asta face…ma suna lunar…”stiti avem o oferta mai buna pt dvs si va costa in plus doar 1 EURO”…si intr’adevar e mult mai buna oferta
Doar ca nu stiu cum de la abonament de 4 EURO, cat aveam, m’au convins, treptat, sa’mi fac abonament de 12 EURO.
Mda, marketingul asta…abureala pe fata..grrr
Eu cred ca este vorba nu de politica firmei, ci de incompetentii din dotare…. din nefericire acum voi ati dat de ei.
Eu sa nu mint, nu am avut nici o problema sa imi schimb abonamentul. Baiatul cu care am negociat era super incantat ca are un client si chiar am ras cu el de colega lui… “Nu e asa ca ea nu are nici jumatate din contractele tale ?” am intrebat eu. “Asa este” a confirmat incet sa nu se auda… El avea contracte, ea avea fusta scurta… no more comment.
@Stranger- daca platesti acum mai putin decat plateai cu abonament de 4 euro, e ok. Asta conteaza.
@darael- pai da, probabil ca cei mai naspa i-am prins noi, chiar tipa care a sunat acum ultima data cu “oferta trasnet” cand a vazut ca nu alegem totusi sa ramanem la Vodafone, a inceput sa ameninte ca ne vom pierde numarul. Adica ea era complet pe dinafara, ca tocami primisera o cerere de portare. 🙁
Orange si Vodafone au pierdut multi clienti din prostia lor.Adevarat e ca Cosmote are oferte foarte bune…
@bucur- si-or sa mai piarda, daca au in continuare atitudinea asta. 🙁