Mda, se mai intampla sa avem si nervi. Nu des, ca dam in altlele. Dar tre’ sa recunoastem ca avem.
Azi m-am certat cu sefu’. De fapt nu ne-am certat, ca certat inseamna ca el zice ceva si eu zic altceva, discutam in contradictoriu, etc. Deci n-a fost cearta, ca la noi doar el tipa, eu stateam ca ala prostu‘ si doar ca nu ziceam “da sa traiti, aveti dreptate”. 🙁
Nu radeti ca de obicei nu sunt asa, insa acum am ramas perplex, pentru ca nu m-a mai certat niciodata. De 4 ani de cand lucrez aici, nu m-a certat deloc si acum a prins curaj, ca-i criza si si-a dat arama pe fata. Deci da. Nu conteaza, nu despre asta vreau sa discut, e dreptul lui sa tipe, e dreptul meu sa plec. 😀
Cu nervii am eu o problema. Ce faceti voi cand aveti nervi? Ziceti vorbe pe care altfel nu le-ati spune, sau nu? Asteptati sa treaca criza ( de nervi 🙂 ) tacuti (cum am facut eu fara sa vreau), analizati situatia si luati o decizie ( daca e cazul, bineinteles) la rece si in liniste, dupa ce apele s-au limpezit?
Sa nu-mi spuneti ca am nervi de la profiterol, ca nu tine. 🙂
Ce am facut cand a tipat la mine seful? Azi e zi de sefi care n-au revenit la limbajul articulat.:)
Pai sa vedeti, el zicea si eu taceam, numai ca pe masura ce emitea nedreptatile, mie mi se suia sangele la cap. Si uite cum imi crescu mie tensiunea de scoteam fum pe urechi! M-am dus la baie, m-am uitat in oglinda si nu mi-a fost rusine cu mine, ca eu n-am jignit pe nimeni. Imi pare rau ca nu se putea privi el in oglinda in timp ce tipa. Era ridicol.:))
Ideea e, lasand gluma la o parte, ca nimeni – indiferent cat de sef ar fi – nu are dreptul sa tipe sau sa isi umileasca angajatii, doar pentru ca el e sef si e criza.
Eu stau, acord circumstante atenuante, sunt politicoasa dar daca ma insulta la inteligenta, imi iau jucariile si plec. Nu de alta, dar stie orice sef, un angajat multumit 😉 e un angajat eficient. :))
@nume de cod 29- nu stie orice sef, asta cu “angajatul multumit e un angajat eficient”. Vezi bine ca nu-i asa. 😀
Da’ asta cu privitul in oglinda eu n-am incercat-o inca. Nu-i rea ideea.
Ultima oară când m-am enervat am spart o carcasă de CD. Acum o lună.Eram singur. Nu îmi place să mă exteriorizez când sunt nervos. Mai ales, nu îmi vărs nervii pe angajați. Arată rău.
numeri pana la 5, ioane, ca sa nu-l bagi in cozonacul masii 🙂
sau, ii explici calma, ca da cu oistea-n gard, iar tu nu esti un elev prins cu lectia ne-nvatata.
sau, pe acelasi ton cu el, ii spui ca frustrarile sexuale nu au ce cauta la birou 🙂
@Cristian Gheorghe- Aha, deci te manifesti cand esti singur. Nu-i rau, probabil iti trec nervii asa mult mai repede. Apropo de angajati, nu zice nimeni, sa nu faci o critica constructiva atunci cand e cazul. 🙂 Bine ai venit!
@coana zoitzica- hahahaha, ultima parte ma prefac ca n-am citit-o. 😀
Nina, bine te-am găsit. Am uitat să specific că am doar 3 angajate. Nici un bărbat. Așa s-a nimerit. 🙂
@Cristian Gheorghe- statisticile spun ca fetele sunt mai constiincioase. 🙂
Mie nu imi place vba aia “cel mai destept cedeaza primul”…mi s-ar parea m-ai corect ” cel mai destept il face pe prost sa inteleaga ca e prost” ..d-aia uneori merg cam departe si-mi ies din pepeni….Imi ies rar da’ cand se intampla…s-ar scantei
@Nicu- o sa-mi amintesc ca esti aprig la nervi, atunci cand m-oi hotari sa-ti intorc vorba 🙂
Ma gandesc acum la cei care tipa intr-o discutie. De nenumarate ori, cam in 90% din situatii tonul ridicat ascunde lipsa logicii si a argumentelor.
De, oamenii compenseaza si ei cu ce pot. Indiferent ce cearta ar fi, intre copii, in familie, intre soferi….
Cand cineva striga la mine, eu zambesc.
(De, se mai intampla sa tipe unii si altii, in piata, sau la unele ghisee.)
Apoi, cu Zambetul pe fata, spun foarte calm: “Va rog sa nu va enervati, o sa va creasca tensiunea si poate va pocneste o vena in cap. Sunteti sigur/a ca familia va iubeste suficient de mult incat sa va spele la fund 20 de ani ?” Si apoi plec. Zambind, evident.
@Darael- Mi-ai facut ziua mult mai frumoasa. Multumesc!
Nina, tu esti un copil bun la suflet.
Asa ca iti spun direct – stiu ca ai sa intelegi: in viata nu merita sa te superi pe nimeni. Sef, coleg de trafic, vanzator sau mai stiu eu pe cine. Respira adanc si zambeste. Apoi, lasa-i cu supararea lor. Tu cu zambestul, ei cu supararea.
Fara sa fie nevoie de mari scoli, este evident cine va fi in avantaj.
@Darael- am inteles, eu sper sa nu supar pe nimeni, dar dupa cum vezi e imposibil. Deci, eu cu zambetul ei cu supararea. 🙂