Acum două săptămâni mi-am portat trei numere de telefon de la Vodafone la Cosmote. Pentru că am vrut să folosesc în continuare telefoanele pe care le aveam cumpărate de la Vodafone, am mers la ei să le decodez.
-Buna ziua, am și eu trei telefoane cumpărate de la dumneavoastră de decodat.
– Sigur, decodarea e gratis, dar va trebui să plătiți o taxă de service de 10 euro/telefon. Vă trebuie factura cu care le-ați cumparat și nu durează decât câteva zile, a sunat ca un cui pe tablă vocea angajatului Vodafone.
Siiiigur, cum de nu m-am gândit. Decodarea e gratis, dar costă 10 euro, îmi trebuie facturile și durează câteva zile. Nimic mai simplu. Îmi venea să cumpăr pe loc alte telefoane și, în niște vremuri mai bune, mână largă cum mă știți, așa aș fi făcut, dar cum ne așteaptă niște cheltuieli mari anul ăsta, am zis să fac un efort și să mă abțin. Poate se rezolvă.
Normal, nu se putea verifica pe net că tocmai mi-am încheiat socotelile cu Vodafone și seria de pe telefon nu putea fi luată, trebuia citita de pe factură. A și banii, legea asta cu decodarea a fost și ea dată pentru ceva, nu? Să trăiască și serviceul din ceva.
Am mers acasă și, ordonată cum sunt, în două zile am găsit facturile.
Ieri am fost cu ele din nou la Vodafone.
-Buna ziua, am și eu două telefoane cumpărate de la dumneavoastră de decodat.
– Da, sigur, decodarea e gratis, dar va trebui să plătiți o taxă de service de 10 euro/telefon. Vă trebuie factura cu care le-ați cumparat și durează maxim 15 zile, ne anunță suav de data asta omul de la ghișeu.
– Cum 15 zile? De ce așa de mult pentru un cod? îndrăznește Sorin cu voce stinsă să întrebe?
Nu-i răspunde la întrebare, dar îi spune:
– Stați că trimit eu acum seriile telefoanelor și veți primi codurile de decodare pe mail. Aveți o adresă de mail?
– Am și mail, am și blog, prinde Sorin curaj și scoate artileria grea.
Preocupat în continuare angajatul Vodafone spune la un moment dat:
-A, ia uite, deja am primit codurile, vi le dau chiar acum.
Și ni le-a dat.
Mai am sa vă spun o veste bună și una rea. Vestea bună e că am plătit o singura taxă de service pentru 3 telefoane (nu vă bucurați, probabil că dacă mergeți cu unul singur tot atât veți plăti), și vestea proastă este că unul din coduri n-a mers. Deci am două telefoane decodate și unul care mai așteaptă încă codul de deblocare, care uneori nu merge. Cu tot cu taxă plătită. Cică în două, trei zile primim alt cod pe mail. Ia să vedem!
Oare “am blog” e noua formulă magică, le înlocuieşte pe de-acum perimatele “sun la OPC” şi “vreau să vorbesc cu şefu'”? 🙂 Ce bine ar fi!
haha, s-ar putea. Bine, cred ca daca spuneam eu asta cu am blog nu cred ca ma baga tipul ala in seama, dar cand vorbele vin de la un barbat, altul e efectul. 🙂
Buna dimineata draga Nina,
Nici chestia cu OPC nu functioneaza, iti indica chiar ei cu nonsalanta ca au afisat numarul sa poti suna!Eu am patit zilele trecute o chestie care m-a scos din sarite.Am cumparat o bucata de pastrama de curcan si o zi nu am umblat la ea.Cand am incercat sa mincam era IMPUTITA.Ca o dna ce sunt m-am dus la magazin am stat la coada si am pus frumos bucata pe tejghea.Vreau sa mentionez ca era o bucata intreaga care intamplator avea si eticheta cu termenul de valabiliate.A inceput sa imi explice ca de ce nu am venit cu ea din ziua din care am cumparat-o si cea mai tare de ce nu am mincat din ea din prima zi.Plus faptul ca ea nu stie cum am pastrat eu pastrama.Una peste alta trebuia sa o sune pe sefa sa confirme, nu stiu ce trebuia sa confirme, sa confirme si ca au voie sa vanda produse stricate care aveau termen de valabilitate inca o saptamina .Vreau sa mentionez ca nu era vorba de bani, m-a deranjat atitudinea si comportamentul.I-am explicat ca o sa stau toata ziua sa le explic clientilor care cumparau despre calitatea produselor.In final mi-a aruncat banii in scarba dupa ce mi-a indicat sa sun la OPC.
Cred ca atata timp cat vom accepta toate mizeriile sub diverse forme ne meritam perfect atitudinea cu care suntem tratati.Trebuie sa reactionam intr-un fel ca altfel inseamna ca sunte de acord sa fim tratati in aceste fel!
Referitor la Vodafone nu vreau sa spun ca le-am scris de nenumarate ori ca nu avem semnal la tara si mi-au raspuns numai la telefon, nu in scris ca in anul uramtor pe planul de investitii este inclusa nu stiu ce probabil cresterea semnalului?!!!Abonamentul trebuie sa il platesti, respectiv factura dar calitatea serviciului nu conteaza!
Scuze ca m-am intins!O zi minunata !
Tu parca ai fi mama. Numai ea nu se lasa cu una cu doua daca cineva vrea sa o pacaleasca in vreun fel. Dar si cand e de laudat…zilele trecute a cumparat niste carne de vita de la Hala de carne din Braila si macelareasa i-a curat-o frumos de oielita aia greu de scos si imposibil de mancat. A laudat-o acolo pe fata si acum ne povesteste tuturor ca in Hala la Braila macelarii s-au desteptat si stiu sa-si fidelizeze clientii. 🙂
Asta cu blogul am folosit-o si eu la Orange :)) A functionat. Daca m-au tinut in asteptare 2 saptamanie pentru o portare si greseala de a lor, dupa ce m-am dus sa ma plang in 24 de ore a fost portat numarul 🙂
La mine prima data cand a functionat chestia cu blogul a fost acum vreo patru ani cand trebuia sa primesc un laptop de la Romtelecom si ei tot imi spuneau ca nu-l au pe stoc in timp ce eu plateam deja telefonul + rata la laptop. Am scris pe blog patania si in ziua aia m-au sunat sa ma duc sa-mi iau laptopul, dar cumva pe sub mana ca pentru ceilalti care erau in situatia mea, in continuare laptopul nu era pe stoc. 🙁
Nu sunt ei chiar atat de relaxati cu ANPC-ul fii pe pace. Ca vin si le gasesc ceva de rahat si-i aranjeaza. Ia numele fiecarui agent cu care discuti, dar asa pe sistemul “stati sa imi notez numele dvs”, sa inteleaga ca, daca zbangheste ceva, numele lui va aparea undeva acolo. Apoi suna, daca trebuie la ANPC sau da email, ca se misca destul de frumos 😀
N-as vrea sa ajung acolo. Poate reusesc sa-mi deblochez azi si telefonul celalalt. 🙁
Ueori funcționează și amenințarea ”O să scriu pe blog despre voi” , alteori merge cu o vorbă bună și un zâmbet calm, depinde. Din păcate, la firmele de telefonie toți au impresia că noi clienții trebuie să ne închinăm în fața lor ca la niște zei.
Sper sa le treaca in curand impresia asta. 😀
De ce nu ma mira? Foarte multe chestii sunt gratuite, dar trebuie sa platim pentru ele…
Eu nu am incercat niciodata, dar am vazut la bloggerii ploiesteni ca se descurca pana si de reduceri la restaurant cu ajutorul cuvantului magic “blog”. Mie mi-ar fi jena sa negociez pretul unei fripturi, promitand ca fac un articol laudativ la adresa localului.
Nici eu n-as avea tupeul asta. Cred ca nici nu mi-ar intra bine mancarea. A, sa ma duc acolo cu invitatie, asta-i altceva.
Eee, invitatiile sunt binevenite! 😉
Toate companiile sunt o apa si-un pamant. Eu ma intreb cand o sa fie cost si pentru fiecare intrebare adresata operatorului verderosportocaliu?
hai sa iti zic ceva: tel luat de mine din voda merge bine merci cu cartela orange fara sa fie “decodat”. habar nu am avut si am ramas prosti cand am vazut ca merge (i-a tb unui prieten tel sa sune si avea nr pe cartela, deci mno…anyway)
eu sunt in voda din 2001 dar tel meu e luat la “liber” de pe afara, in nici un caz din ro (tot ce am luat din ro am dus in service, exceptie tel de care am scris mai sus, un LG).
Eu mi-am luat codul pentru un telefon Vodafone de pe http://www.decodare.info , m-a costat doar 19 ron si a venit pe mail in 3 minute dupa ce am achitat. Ii recomand cu incredere mai ales celor care sunt plecati in afara (situatia mea) si nu-i pot vizita pe cei de la Vodafone cu facturi …. timp pierdut si mutre acre 🙂
Da, aproape 5 ani mai tarziu e valabila asta, dar tot nu-i gratis.